Αν ακολουθήσεις αυτές τις συμβουλές που σου παρουσιάζω, θα νιώσεις τη διαφορά ήδη από την επόμενη ημέρα! 15 τρόποι για να επαναφέρουμε άμεσα την σιλουέτα μας!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

Αυτό που είναι πολύ εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι κάνοντας τα παρακάτω 15 πράγματα σήμερα θα νιώσετε πιο ξεφούσκωτοι μέχρι το τέλος της ημέρας.

1 Πιείτε το πρωί με το που θα ξυπνήσετε ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι. Το ρόφημα αυτό θα ξυπνήσει το πεπτικό σας σύστημα και θα καθαρίσει τον οργανισμό σας. Αν δεν σας αρέσει η γεύση του σκέτου νερού με λεμόνι μπορείτε να πιείτε πράσινο τσάι με λεμόνι.

2 Μην φάτε γαλακτοκομικά. Πολλοί είναι αυτοί που φουσκώνουν ακόμα περισσότερο μετά την κατανάλωση γαλακτοκομικών. Αποφύγετέ τα αν θέλετε να ξεφουσκώσετε μέχρι το βράδυ.

3 Αποτοξινωθείτε κάνοντας γιόγκα. Με τη γιόγκα θα απελευθερώσετε τις τοξίνες. Στο YouTube θα βρείτε πολλά video που θα σας βοηθήσουν ακόμα κι αν είστε εντελώς αρχάριοι.

Απελευθερώστε τις τοξίνες κάνοντας γιόγκα.

4 Πιείτε ή φάτε ένα τροπικό σνακ. Και η παπάγια και ο ανανάς περιέχουν ένζυμα που βοηθούν στην καταπολέμηση του φουσκώματος. Κόψτε μερικά τροπικά φρούτα και φάτε τα ή κάντε τα χυμό. Εξαφανίσετε το φούσκωμα τρώγοντας ή πίνοντας χυμό από τροπικά φρούτα.

5 Φάτε πιο σιγά. Τρώγοντας γρήγορα καταπίνετε και αέρα ο οποίος παγιδεύεται στον οργανισμό σας με αποτέλεσμα να φουσκώνετε. Μάθετε να τρώτε πιο σιγά και να μασάτε καλά κάθε σας μπουκιά.

6 Μην μασάτε τσίχλα. Ακόμα κι αν είναι μια καθημερινή συνήθεια για εσάς, μην μασήσετε ούτε μια τσίχλα για μια μέρα. Θα νιώσετε πολύ πιο ξεφούσκωτοι στο τέλος της.

7 Πίνετε όλη μέρα περισσότερο νερό. Το πολύ νερό διώχνει τις τοξίνες και το αλάτι από τον οργανισμό σας και έτσι σας ξεφουσκώνει. Πίνετε όσο περισσότερο νερό μπορείτε.

8 Το μεσημέρι φάτε κινόα. Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχει η κινόα (φυτικές ίνες και κάλιο) θα σας βοηθήσουν να μην φουσκώσετε. Φτιάξτε και φάτε μια σαλάτα από κινόα, σπανάκι και μούρα.

9 Προσέχετε τις μερίδες σας. Ο λόγος που μπορεί να αισθάνεστε φουσκωμένοι ίσως είναι οι μεγάλες μερίδες που καταναλώνατε τις προηγούμενες μέρες. Τρώτε όλη μέρα σε μικρότερα πιάτα.

10 Φάτε πολλές φυτικές ίνες. Πολλές γυναίκες δεν καταναλώνουν πολλές φυτικές ίνες οι οποίες είναι το κλειδί για να αισθάνονται χορτάτες, γεμάτες ενέργεια και ξεφούσκωτες. Τρώτε τροφές όπως είναι το αβοκάντο, τα αχλάδια και η chia.

11 Μην πιείτε αλκοόλ. Αποφύγετε να πιείτε αλκοόλ όλη τη μέρα μιας και αυτό μπορεί να σας φέρει μεγάλο φούσκωμα.

12 Φάτε σπαράγγια για βραδινό. Φροντίστε το βραδινό σας να είναι γεμάτο λαχανικά και συνοδεύσετε τα με λίγη πρωτεΐνη (κοτόπουλο ή ψάρι).

13 Μην φάτε επιδόρπιο. Για να έχετε επίπεδη κοιλιά την επόμενη μέρα θα πρέπει να παραλείψετε το επιδόρπιο. Αν θέλετε πολύ να φάτε κάτι γλυκό προτιμήστε 1-2 κομμάτια μαύρη σοκολάτα.

14 Πιείτε ένα τσάι κατά του φουσκώματος. Τα μπαχαρικά όπως είναι η κανέλα και το τζίντζερ βοηθούν στο να καθαρίσει ο οργανισμός σας. Επομένως, πριν πάτε για ύπνο πιείτε ένα τσάι που τα περιέχει.

Ένα τσάι με τζίντζερ είναι τέλειο για το φούσκωμα.

15 Κοιμηθείτε στην ώρα σας. Ο ύπνος βοηθάει στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού. Πέστε, λοιπόν, στο κρεβάτι νωρίς και απολαύστε έναν 8ωρο ύπνο.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

You May Also Like

3 comments

Reply

Μαράκι μια χαρά μας τα είπες! Και ευκολάκια, δεν μπορώ να πω! Αυτό το νερό μόνο να αυξήσω ρε συ! Ολο ξεχνάω!!! Τα φιλιά μου fitmommy!

Reply

πανω στην ωρα….

Maria Liodou
Reply

Τρέχουμε τρέχουμε λέμε!