Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto

Αυτόν το Δεκέμβριο η Chiquita θα προσφέρει λάμψη και fun διάθεση σε όλους τους καταναλωτές με μια ειδική έκδοση του πασίγνωστου μπλε αυτοκόλλητου. Η Chiquita παρουσιάζει μια νέα, ειδική έκδοση του μπλε αυτοκόλλητου, από τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

Τι πιο παιχνιδιάρικο από το συνδυασμό του μπλε και του κίτρινου, των χαρακτηριστικών χρωμάτων της Chiquita, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου; Με τις μέρες του χειμώνα να γίνονται όλο και πιο μουντές, η Chiquita παρουσιάζει το Δεκέμβριο μια πολύ λαμπερή και ξεχωριστή συνεργασία με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto. Ο Romero Britto, ο οποίος είναι ιδιαίτερα γνωστός για τα πολύχρωμα και γεμάτα θετική ενέργεια έργα τέχνης του, έχει σχεδιάσει το limited edition αυτοκόλλητο της Chiquita που θα βρείτε σε όλες τις μπανάνες τις φετινές γιορτές.

Καθώς πλησιάζουν οι γιορτές, η Chiquita, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τον διεθνούς φήμης pop καλλιτέχνη Romero Britto, σε μια σειρά αποκλειστικών αυτοκόλλητων, τα οποία θα κοσμούν όλες τις μπανάνες Chiquita για όλο το μήνα.

Τι πιο όμορφο από τα παιχνιδιάρικα αυτά αυτοκόλλητα που μπορείτε να ξεκολλήσετε από τις μπανάνες και να διακοσμήσετε επιφάνειες όπως το ψυγείο στερεώνοντας τις αγαπημένες σας φωτογραφίες ή ακόμα και τις χριστουγεννιάτικες κάρτες παρέα με τα παιδιά σας! Αναζητήστε λοιπόν αυτό το μήνα τα νέα limited edition αυτοκόλλητα της Chiquita!

Για την ιστορία, το εμβληματικό αυτοκόλλητο της Chiquita έχει γίνει το σύμβολο του φρούτου υψηλής ποιότητας και είναι σε κυκλοφορία από το 1963. Η προσέγγιση “Behind the Blue Sticker” που έχει υιοθετήσει η Chiquita δίνει έμφαση στις προσπάθειες που καταβάλλει η εταιρεία για τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα σκοπός της είναι να δημιουργήσει μια θετική και μετρήσιμη επίδραση στις λειτουργίες της, μέσα από την εφαρμογή των αρχών της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρησιακές της πρακτικές.

Η κα Bettina Stier Scatamachia, Global Marketing Director της Chiquita δήλωσε: “Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι και μας τιμά που ένας τόσο σπουδαίος καλλιτέχνης δέχτηκε να συνεργαστεί μαζί μας. Αισθανόμαστε ειλικρινά ότι με τον Romero Britto μοιραζόμαστε κοινές αξίες, όπως είναι το να κάνουμε καλύτερη την καθημερινότητα των ανθρώπων ή να παρέχουμε ευκαιρίες για πρόσβαση στην εκπαίδευση και τη τέχνη για τα παιδιά”.

Εμείς τι έχουμε να πούμε για τα παραπάνω; Είμαστε χαρούμενοι και φυσικά θα τα αναζητήσουμε!

«Για περισσότερες πληροφορίες για την Chiquita επισκεφτείτε την ιστοσελίδα Chiquita ή επισκεφτείτε τα Social Media της εταιρείας σε Facebook  και Instagram

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ