ΑρχικήΥγεία & ΟμορφιάFashion newsΤι λένε οι έρευνες για την παγκόσμια ανάπτυξη της inclusive & plus-size...

Τι λένε οι έρευνες για την παγκόσμια ανάπτυξη της inclusive & plus-size μόδας

Δεν αφορά απλώς μεγαλύτερα μεγέθη, αλλά αποτυπώνει μια κοινωνική και καταναλωτική τάση που θέλει τα σώματα να αντιμετωπίζονται με ισότητα σχεδιαστικά, εμπορικά και επικοινωνιακά. Τι λένε οι έρευνες για την παγκόσμια ανάπτυξη της inclusive & plus-size μόδας.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

Στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο της ένδυσης, η κατηγορία της inclusive και plus-size μόδας κερδίζει έδαφος και αλλάζει όρους.

Η παγκόσμια αγορά των ρούχων για μεγαλύτερες σιλουέτες καταγράφει αξιοσημείωτους ρυθμούς ανάπτυξης. Σύμφωνα με μελέτη της Grand View Research, η αγορά των plus-size ενδυμάτων εκτιμάται να αγγίξει τα $412,39 δισ. έως το 2030, με ετήσιο ρυθμό αύξησης (CAGR) περίπου 4,1%.

Γιατί όμως παρατηρείται αυτή η αύξηση; Πρωτίστως, οι καταναλώτριες και οι καταναλωτές μεγαλύτερων μεγεθών απαιτούν στυλ, ποιότητα και προσαρμοσμένα καλούπια, όχι απλώς “ένα μέγεθος παραπάνω”. H αυξημένη ευαισθητοποίηση γύρω από το κίνημα της “body positivity“και της διαφορετικότητας στις σιλουέτες (body diversity) εντείνει τη ζήτηση για επιλογές που συνδυάζουν αισθητική και άνεση. Το ηλεκτρονικό εμπόριο, εξάλλου, έχει επιτρέψει την πρόσβαση σε ευρύτερες γκάμες και εξατομικευμένες λύσεις, ειδικά σε καταναλώτριες που μέχρι σήμερα αισθάνονταν αποκλεισμένες από το φυσικό εμπόριο.

Ωστόσο, παρά τη δυναμική ανάπτυξη, η ενσωμάτωση δεν είναι πλήρης. Η έρευνα της Vogue Business αναφέρει ότι σε διεθνείς εβδομάδες μόδας μόλις το 0,9 % των looks αφορούσε plus-size μοντέλα. Αυτό δείχνει ότι, αν και η αγορά αναπτύσσεται, η βιομηχανία της μόδας ακόμη δεν έχει προχωρήσει ισόρροπα στην πραγματική εκπροσώπηση και τη σχεδίαση με πλήρη σεβασμό στον παράγοντα “μέγεθος”.

Μεταφερόμενοι στην ελληνική αγορά, τα στοιχεία είναι πιο περιορισμένα αλλά δείχνουν τάσεις προς την κατεύθυνση της αλλαγής. Σύμφωνα με αναφορές για τον κλάδο ένδυσης και υπόδησης στην Ελλάδα, η αγορά καταγράφει μετασχηματισμούς στον τρόπο που καταναλώνεται και διανέμεται η μόδα. Η ελληνική επιχείρηση που δραστηριοποιείται στην κατηγορία αυτή καλείται να ανταποκριθεί τόσο σε ζητήματα σχεδιασμού όσο και σε επικοινωνίας – να χτίσει γκάμα που καλύπτει τις ανάγκες, αλλά και να βελτιώσει την ορατότητα και την εμπειρία αγοράς για το κοινό των καμπυλών.

Η πρόκληση για τις ελληνικές εταιρείες και τα ελληνικά brands έγκειται στο ότι η ανάπτυξη δεν αρκεί, πρέπει να συνδυαστεί με στρατηγική εφαρμογή: έρευνα για το σωστό fit σε μεγάλους αριθμούς, επικέντρωση σε σύγχρονη αισθητική, ευέλικτο ηλεκτρονικό εμπόριο, και καμπάνιες που αποφεύγουν τον στιγματισμό και ενισχύουν τον σεβασμό στην ποικιλότητα των σωμάτων.

Συνοψίζοντας, η αγορά για inclusive και plus-size μόδα βρίσκεται πια στο προσκήνιο. Τα μεγέθη δείχνουν σαφή αύξηση, η ζήτηση για ποιοτικές επιλογές είναι υπαρκτή και η ευκαιρία σημαντική. Ταυτόχρονα, όμως, η πραγματική ενσωμάτωση, η σχεδίαση, η εκπροσώπηση, η εμπειρία αγοράς – παραμένει “έργο υπό εξέλιξη“.

Mary Liodou
Mary Liodouhttps://www.mommyjammi.gr/
Alternative Mom-blogger from Greece with many ideas & unconditional love for life! Always a dreamer! Ιδιοκτήτρια & Αρχισυντάκτρια στο www.mommyjammi.gr Ακαδημαϊκή εκπαίδευση/σπουδές: Πάντειο Πανεπιστήμιο ~ Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Επαγγελματική εμπειρία/ειδίκευση στην οικονομική ανάλυση και commercial marketing strategy.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Mary Liodou
Alternative Mom-blogger from Greece with many ideas & unconditional love for life! Always a dreamer! Ιδιοκτήτρια & Αρχισυντάκτρια στο www.mommyjammi.gr Ακαδημαϊκή εκπαίδευση/σπουδές: Πάντειο Πανεπιστήμιο ~ Τμήμα Οικονομικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης. Επαγγελματική εμπειρία/ειδίκευση στην οικονομική ανάλυση και commercial marketing strategy.
37,325ΥποστηρικτέςΚάντε Like
25,543ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
3,408ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,059ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
403ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
1,130ΣυνδρομητέςΓίνετε συνδρομητής

Η διατροφή επηρεάζει το Δείκτης Νοημοσύνης (IQ) των παιδιών;

Ο εγκέφαλος του παιδιού αναπτύσσεται με ταχύτερους ρυθμούς στα τρία πρώτα χρόνια ζωής. Η διατροφή επηρεάζει το Δείκτης Νοημοσύνης (IQ) των παιδιών; - Γράφει η...

10 παιδικά τραγούδια που θα ξετρελάνουν τους μικρούς μας φίλους!

Το τραγούδι είναι συχνά καλύτερο από την ομιλία για αυτό  μπορούμε να δημιουργήσουμε με πολύ απλά στοιχεία το δικό μας... μοναδικό παιχνίδι! 10 παιδικά τραγούδια...

Πως πρέπει να χρησιμοποιούνται τα σχολικά βοηθήματα;

Αξίζει να τα αγοράσουν για τα παιδιά τους; Δεν αρκεί η γνώση που παίρνουν τα παιδιά από το σχολείο; Πως πρέπει να χρησιμοποιούνται τα...

Η συνέντευξή μου στην εκπομπή Καλό Μεσημέρι - στο ΚΡΗΤΗ TV

Η παρουσία μας στο Mega – Καλημερούδια με το toftiaxa.gr!

Η συνέντευξή μου στην εκπομπή ONline – στον ΣΚΑΙ

DIY

Κατασκευές με πλαστικά καφάσια που σίγουρα θα σας ξετρελάνουν αρχικά για το αποτέλεσμα αλλά και κατά δεύτερον για την ευκολία στην κατασκευή τους! Μια...
Ο καθένας θα ήθελε να διαμορφώσει έναν χώρο που θα εξυπηρετεί τις καθημερινές του ανάγκες, ενώ την ίδια στιγμή θα ικανοποιεί και το γούστο...
Είμαι πολύ ενθουσιασμένη γιατί σήμερα παρέλαβα τα πράγματα που είχα ζητήσει να δημιουργήσουν για εμένα στο 3D Times gr. MommyJammi και οι δημιουργίες από 3D...

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Όλα τα συναισθήματα μας αξίζουν να τα καλοδεχόμαστε.

Αν και το κείμενο αφιερώνεται στους άνδρες, δεν σημαίνει καθόλου ότι δεν αφορά και τις Γυναίκες! Όλα τα συναισθήματα μας αξίζουν να τα καλοδεχόμαστε....

Παραγεμίζουμε τα παιδιά με γνώσεις και αφήνουμε τη φαντασία τους να λιμοκτονεί

O σπουδαίος παραμυθάς Ευγένιος Τριβιζάς με το δικό του μοναδικό τρόπο εξηγεί τη σπουδαιότητα της φαντασίας και της δημιουργικότητας για τα παιδιά στο πλαίσιο μιας ομιλίας...

Όταν νιώθουμε μόνοι ακόμη και όταν περιτριγυριζόμαστε από ανθρώπους που μας αγαπούν

Η μοναξιά μας, μας απομακρύνει από τον έξω κόσμο, μας κάνει να απομονωνόμαστε και πολλές φορές μας οδηγεί στην βαθιά θλίψη... Όταν νιώθουμε μόνοι ακόμη...