Συγκεντρώσαμε μερικά καλά μικρά tips ώστε η ζυγαριά σου να μη γίνει ο εφιάλτης και των φετινών Χριστουγέννων! 10 Tips για να μη πάρεις κιλά αυτές τις γιορτές!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

θα πρέπει να γνωρίζεις το βάρος σου πριν τις γιορτές. Ζυγίσου πρωί πριν τη κατανάλωση φαγητού ή νερού, χωρίς ρούχα ώστε να ξέρεις από που ξεκινάς!

Δεν μένουμε νηστικοί όλη μέρα, περιμένοντας να φάμε το βράδυ στο γιορτινό τραπέζι. Συνήθως αυτό οδηγεί σε μεγάλη κατανάλωση φαγητού και τελικά καταλήγετε να πάρετε βάρος. Όταν τρώμε μετά από πολλές ώρες τα επίπεδα γλυκόζης ανεβαίνουν απότομα με αποτέλεσμα την αύξηση της έκκρισης ινσουλίνης. Αυτό οδηγεί σε μεγαλύτερη εναπόθεση λίπους άρα θα πρέπει να έχουμε μικρά και συχνά γεύματα μέσα στην ημέρα και όχι μεγάλα και λιγότερα.

Επέλεξε υγιεινές τροφές με χαμηλότερα λιπαρά. Επέλεξε να φας άπαχο κρέας όπως γαλοπούλα αλλά χωρίς την πέτσα. Η σαλάτα θα είναι υποχρεωτική στο μυαλό σου διότι προκαλεί κορεσμό δηλαδή σε χορταίνει.  Απέφυγε τα τηγανητά και τα πολύ λιπαρά τρόφιμα. Μην ξεχνάς να φας υδατάνθρακα όπως λίγες πατάτες φούρνου ή ψωμί. Είναι λάθος να αποκλείεις τους υδατάνθρακες από το πιάτο σου.

Να τρως αργά, κανένας δεν θα σου κλέψει το φαγητό. Να γνωρίζεις ότι πρέπει να περάσουν περίπου 20 λεπτά για να καταλάβεις ότι έχεις χορτάσει. Έτσι θα αποφύγεις και την δυσπεψία γιατί θα μασάς την τροφή σου καλύτερα.

Άσε το μάτι να χορταίνει και εσύ βάλε μικρές μερίδες. Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου. Δοκίμασε τα αλλά σε μικρότερες ποσότητες.

Απέφυγε την μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ και αναψυκτικών. Σαν πιο light επιλογή μπορείς να επιλέξεις 1 μπύρα ή 1 ποτήρι κόκκινο ή λευκό κρασί αλλιώς 1 αναψυκτικό light.

Πιες πολύ νερό – είναι το κλειδί της επιτυχίας. Τα αλμυρά τρόφιμα που θα καταναλώσεις θα σου προκαλέσουν κατακράτηση. Για να την μειώσεις να πίνεις πολλά υγρά όπως νερό , τσάι βουνού, φασκόμηλο, χαμομήλι κλπ.

Λίγο επιδόρπιο μετά το φαγητό. Δοκίμασε από τα γλυκά μικρές κουταλίτσες χωρίς υπερβολές. Επέλεξε μελομακάρονα όπου έχουν λιγότερες θερμίδες και είναι πιο θρεπτικά από άλλα γλυκά.

Περπάτησε όσο περισσότερο μπορείς. Πήγαινε μια βόλτα στα μαγαζιά, για ένα καφέ με τους φίλους σου, για τρέξιμο, αυτό θα σε βοηθήσει να κινείσαι και να αυξήσεις τον μεταβολισμός σου.

Ηρέμησε. Έρευνες δείχνουν ότι η ψυχολογική μας κατάσταση παίζει μεγάλο ρόλο και στο βάρος μας. Πρέπει να νιώθουμε καλά, να μην έχουμε άγχος και να αγαπάμε τον εαυτό μας. Οι μέρες αυτές είναι μέρες χαράς και γιορτής. Δεν πρέπει να σου γίνει εμμονή να κρατήσεις το βάρος σου. Όταν τρως με μέτρο τίποτα δεν μπορεί να σε παχύνει!

Θέλω δίαιτα;!

thelw-diaita-1-mommyjammi

Καθρέφτη καθρεφτάκι μου…

lady mommy jammi

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

You May Also Like

2 comments

Avatar

Εσύ Μαρία μου σωστά τα λες… Έλα όμως που όταν φτάνουμε στο σημείο του φαγητού τα ξεχνάμε όλα και τρώμε λες δεν υπάρχει αύριο! 😀 Για περπάτημα δε.. ούτε συζήτηση.. οι δικαιολογίες πάνε σύννεφο!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!

Mary Jammi

Αυτό το κατοχικό σύνδρομο νομίζω θα μας κυνηγά για πάντα!

Leave a Reply

Your email address will not be published.