Τα λαχανικά είναι τα συνηθέστερα τρόφιμα που αποφεύγουν τα παιδιά και αποτελούν συχνά αντικείμενο διαμάχης μεταξύ μαμάς και παιδιού. Εδώ θα διαβάσετε  5 + 1 Τρόποι να φάνε τα παιδιά λαχανικά! – Γράφει η Σύμβουλος Ευεξίας Εμμανουέλα Φωτεινού

Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο διαιτητικής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας.

  1. Ψήστε τα και φτιάξτε υγιεινά ‘’πατατάκια’’. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε καρότα, σελινόριζα, κολοκύθια, γλυκοπατάτες, παντζάρι τα οποία τα κόβουμε στον τρίφτη λεπτές φετούλες. Ψήνουμε στον αέρα στον φούρνο με μυρωδικά και λίγο λαδάκι και τους τα δίνουμε καθώς βλέπουν ταινία!
  2. Βάλτε τα μέσα σε χυμούς. Κρύβουμε τα λαχανικά μέσα σε φρουτοχυμούς π.χ: το σπανάκι ταιριάζει τέλεια σε smoothieμαζί με μήλο, μπανάνα, γιαούρτι και μέλι. Θα δώσει χρώμα στο χυμό και θα έχει καταναλωθεί και ωμό άρα δεν θα έχει χάσει βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά! Ένας καλός αποχυμωτής μπορείς να σταθεί τρομερός σύμμαχος καθώς μπορούμε να βγάλουμε τον χυμό από σκληρά λαχανικά όπως καρότα και παντζάρι.
  3. Δώστε όνομα στον πουρέ π.χ: σήμερα έχουμε πορτοκαλί πουρέ (εσείς θα έχετε απλά ενσωματώσει στον κλασσικό πουρέ γλυκοπατάτα, κολοκύθα ή καρότο), ή πράσινο πουρέ (βάζοντας μπιζέλια) ή μωβ πουρέ (προσθέτοντας μωβ γλυκοπατάτα) έτσι το χρώμα θα είναι πιο ελκυστικό και αυξάνουμε τις πιθανότητες να φαγωθεί!
  4. Φτιάξτε τις δικές σας γιορτές λαχανικών. Όταν θέλετε να δοκιμάσει το παιδί σας μια νέα τροφή π.χ. σπαράγγια πείτε του πως σήμερα είναι η γιορτή τους και κάντε μια μικρή γιορτή για αυτό το λαχανικό με παιχνίδι και τραγούδι. Μπορείτε να καθιερώσετε μια μέρα μάλιστα που να είναι σταθερή για τέτοιες γιορτές π.χ. κάθε Παρασκευή γιορτάζουμε κάποιο λαχανικό.
  5. Φτιάξε ντιπάκι. Τα παιδιά τρελαίνονται να βουτούν το φαΐ τους σε σαλτσούλες. Ενσωμάτωσε λοιπόν το λαχανικό λιωμένο στο μούλτι στο αγαπημένο τους ντιπ. Βάλε π.χ. κρεμμυδάκι φρέσκο, πιπεριές φλωρίνης και άνηθο σε μία σως γιαούρτι και πείτε στο μικρό σας να βουτήξει μέσα τις σπιτικέςκοτομπουκιές του!
  6. Δώστε τους επιλογή. Αυτό ξεκινάει ακόμα και απ’το σούπερ μάρκετ. Αφήστε τα να διαλέξουν ένα λαχανικό, διαβάστε τους συνταγές που να πρωταγωνιστεί αυτό το λαχανικό και πείτε τους να επιλέξουν αυτή που θα φτιάξετε. Πείτε τους να γίνουν οι μικροίSouschefσας και να συμμετάσχουν στην προετοιμασία του. Φάτε το φαΐ που φτιάξατε όλοι μαζί.

Υπομονή μανούλες, θέλει χρόνο και κόπο αλλά αξίζει κάθε προσπάθεια!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!
Πρότυπο κέντρο ευεξίας
Φωτεινού Εμμανουέλα
Βιολόγος MSc
Κλινική Βιοχημικός
Σπύρου Μερκούρη 56
(πλησίον μετρό Ευαγγελισμού)
210 7251933 – 6981395214

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.