Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι το σωστό, δηλαδή όσο το δυνατόν πιο υγιεινό και ωφέλιμο για τον οργανισμό τους. Ιδέες για εύκολα και υγιεινά snack για το σχολείο! – Γράφει η Σύμβουλος Ευεξίας Εμμανουέλα Φωτεινού

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

Η Εμμανουέλα Φωτεινού είναι Βιολόγος και αποφοίτησε από το τμήμα Θετικών Επιστημών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές συνεχίστηκαν στο Βιολογικό Αθήνας όπου απέκτησε με Άριστα τον τίτλο της κλινικής Βιοχημικού με εξειδίκευση στη Μοριακή Διαγνωστική. Η κατεύθυνση που εξειδικεύτηκε είναι αυτός της κλινικής βιοχημείας και της έρευνα στον καρκίνο. Παράλληλα ασχολήθηκε με την προληπτική Ιατρική βασισμένη στη διατροφή παίρνοντας πιστοποίηση από το University of California San Francisco. Η πρακτική εφαρμογή της ολιστικής προσέγγισης σε θέματα υγείας βασισμένα στη διατροφή συμπληρώθηκε με ιδιωτικό διετές πτυχίο διαιτητικής. Είναι ιδιοκτήτρια από το 2014 του Πρότυπου Κέντρου Ευεξίας στο κέντρο της Αθήνας και παρέχει συμβουλές βελτίωσης της υγείας και της εικόνας μας βασισμένες σε αλλαγές της διατροφής μας που οδηγούν σε ορθότερη βιοχημεία του σώματος μας.

Η νέα σχολική χρόνια ξεκίνησε! Οι δραστηριότητες κι οι υποχρεώσεις γίνονται κ πάλι μέρος της ζωής των παιδιών, άρα κι η ανάγκη για ενέργεια αυξάνεται. Το κολατσιό είναι το «καύσιμο» για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στην παρακολούθηση των μαθημάτων αλλά οφείλει να είναι το σωστό, δηλαδή όσο το δυνατόν πιο υγιεινό και ωφέλιμο για τον οργανισμό τους. Μπορεί το πρωινό ξύπνημα να είναι δύσκολο και για εσάς και για τα παιδιά σας και ο χρόνος προετοιμασίας στην εκκίνηση της ημέρας να είναι ελάχιστος, ωστόσο αξίζει τον κόπο να είστε λίγο παραπάνω οργανωτικοί ώστε το παιδί σας να μην καταφύγει σε τυποποιημένα σνακ-θερμιδικές βόμβες για να καλύψει την πείνα του όσο θα βρίσκεται στο σχολείο.
Δείτε λοιπόν αρκετές θρεπτικές και υγιεινές επιλογές, που μπορεί να έχει το παιδί σας στο σχολείο:
  • Σάντουιτς με 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης ή 1 ψωμάκι με τυρί χαμηλό σε λιπαρά και λαχανικά (ντομάτα, μαρούλι, πιπεριά) + 1 μικρό φρούτο.
  • Τυρόπιτα ή σπανακόπιτα (κατά προτίμηση σπιτική) + 1 φρούτο.
  • Σπιτικό κέικ με αλεύρι ολικής και λαχανικά (κέικ καρότου) ή φρούτα ( μηλόπιτα ή μπανάνα ) ή ξηρούς καρπούς- σταφίδες ή κέικ ρυζιού.
  • Μίνι σπιτική πίτσα κομμένη σε μικρά κομμάτια με αλεύρι ολικής άλεσης, με τυρί χαμηλό σε λιπαρά, σπιτική σάλτσα ντομάτας και άφθονα λαχανικά αρεσκείας των παιδιών.
  • Αραβική πίτα ή τορτίγια με τυρί, βραστή γαλοπούλα και λαχανικά.
  • Κουλούρι ολικής άλεσης ή κριτσίνια ή κράκερ + 1 κουτάκι φυσικό χυμό.
  • Ένα αυγό βραστό + φέτα ψωμί ολικής ή φρυγανιές + 1 φρούτο.
  • Ατομική συσκευασία ρυζόγαλου ή κρέμα με γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
  • Σταφιδόψωμο ατομικής συσκευασίας.
  • Σάντουιτς με 1 ψωμάκι ή 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με μαργαρίνη και μέλι.
  • Ποικιλία φρούτων ολόκληρα ή κομμένα στη μέση ή σε κύβους ή σε φέτες.
  • Φυσικοί χυμοί φρούτων 100% χωρίς προσθήκη γλυκαντικών υλών.
  • Μικρή συσκευασία με φρούτα ωμά ή αποξηραμένα αναμειγμένα με ξηρούς καρπούς.
Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!
Πρότυπο κέντρο ευεξίας
Φωτεινού Εμμανουέλα
Βιολόγος MSc
Κλινική Βιοχημικός
Σπύρου Μερκούρη 56
(πλησίον μετρό Ευαγγελισμού)
210 7251933 – 6981395214

You May Also Like

2 comments

Το μόνο μου πρόβλημα είναι το ψυγείο! Όλες οι ιδέες και προτάσεις είναι φοβερε΄ς και θα εφαρμοστούν 🙂

Maria Liodou

Τώρα που χειμωνιάζει θα είναι μια χαρά θεωρώ! Ευχαριστούμε!

Leave a Reply

Your email address will not be published.