Ανέβασα το πιάτο στα stories μου στο Instagram και έλαβα του κόσμου τα μηνύματα. Επανέρχομαι λοιπόν με την συνταγή της πανεύκολης σουπίτσας που θα σας εκπλήξει ευχάριστα. Η συγκεκριμένη σούπα είναι κατάλληλη και για χορτοφάγους και vegan. Φτιάξτε γρήγορα πεντανόστιμη σούπα με δύο μόνο βασικά υλικά!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

Η συγκεκριμένη συνταγή αρχικά παρουσιάστηκε στο notanordinarymum.gr από την Κλινική διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου. Με έχει ενθουσιάσει το νέο μοντέλο διατροφής μου που συνειδητά πλέον έχω επιλέξει να ακολουθήσω και αντικειμενικά έχει δείξει ήδη τα οφέλη του! Η Κα Μαρσέλου είναι η διατροφολόγος/διαιτολόγος μου και επί της ουσίας όπως σας έχω πει ξανά στόχος δεν είναι μόνο η απώλεια κιλών μου (αφού αυτά που θέλω να χάσω δεν είναι πάνω από 5 κιλά). Στόχος είναι η τόνωση του ανοσοποιητικού μου, η αύξηση των επιπέδων ενέργειας μου και η εκπαίδευση μου σχετικά με το πως να τρέφομαι σωστά εγώ και η οικογένειά μου.

Στο Instagram account μου όπως μου ζητήσατε σας έχω φτιάξει έναν φάκελο στα hightlights όπου σας δείχνω τι τρώω και τι προϊόντα αγοράζω! Τώρα έρχομαι να προσθέσω και συνταγές που αγαπώ ιδιαίτερα και θέλω να τις μοιραστώ μαζί σας.

Πάμε λοιπόν να δούμε πως θα φτιάξουμε την εύκολη σουπίτσα μας που αλλιώς θα την λέγαμε και “πατατοπρασόσουπα”!

Υλικά για 2 άτομα:
3 βιολογικές πατάτες
2 πράσα
Άφθονος κουρκουμάς
½ λίτρο ζωμός λαχανικών
Αλάτι, πιπέρι

Εκτέλεση:

Κόβετε σε ροδέλες τα πράσα και τα ρίχνετε σε μια μικρή κατσαρόλα με ελάχιστο λαδάκι και τα σοτάρετε για να μαλακώσουν και να πάρουν γεύση. Κόβετε σε μικρά κομματάκια τις πατάτες και τις ρίχνετε και αυτές στην κατσαρόλα και τις φέρνετε βόλτα ώστε να πάρουν γεύση. Προσθέστε έναν ζωμό λαχανικών μαζί με περίπου μισό λίτρο νερό, αλάτι, πιπέρι και κουρκουμά και αφήστε να σιγοβράσει για περίπου 30 λεπτά.

Εγώ στην πορεία πρόσθεσα λίγο νεράκι ακόμα και έκλεισα τη φωτιά όταν οι πατάτες είδα ότι έβρασαν πολύ καλά. Στο σερβίρισμα πρόσθεσα ψητά μανιτάρια που είχα φτιάξει με σκόρδο και πιπέρι και έτριψα και λίγο καρυδάκι για να ωφεληθώ από τα καλά του λιπαρά!

Ένα πλήρες πεντανόστιμο γεύμα είναι έτοιμο! Καλή σας όρεξη!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

You May Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published.