Πώς να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας με απλά βήματα

Με απλά βήματα και μερικές αλλαγές στις συνήθειες μας μπορούμε να βοηθήσουμε τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα. Πώς να ενισχύσετε τον μεταβολισμό σας με απλά βήματα – By doctor anytime

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

https://www.doctoranytime.gr/ – Βρες τον καλύτερο γιατρό για εσένα!

Το πόσο γρήγορα το σώμα καίει θερμίδες εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.Έχει να κάνει με την διατροφή αλλά και το πόσο γρήγορα δουλεύει ο μεταβολισμός, ο οποίος με την σειρά του επηρεάζεται από διάφορες παραμέτρους όπως το φύλο και την ηλικία.

Για παράδειγμα ο μεταβολισμός επιβραδύνεται σημαντικά μετά την ηλικία των 40 και οι άντρες τείνουν να καίνε περισσότερες θερμίδες γενικά από τις γυναίκες ακόμη και κατά την διάρκεια της ξεκούρασης.

Σίγουρα η ηλικία και το φύλο δεν είναι παράγοντες που μπορούμε να ελέγξουμε, όμως με κάποια απλά βήματα και μερικές αλλαγές στις συνήθειες μας μπορούμε να βοηθήσουμε τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και ταχύτερα.

Η σημασία της σωματική άσκησης στην ενίσχυση του μεταβολισμού

Ο μεταβολισμός λειτουργεί συνεχώς και οι θερμίδες καίγονται ακόμα και σε στιγμές χαλάρωσης σε όλους. Αυτό που λειτουργεί, όμως, διαφορετικά είναι ο ρυθμός καθώς σε άτομα που ασκούνται και έχουν μύες είναι πιο υψηλός σε αντίθεση με εκείνα που δεν ασκούνται. Επιπλέον οι μύες καίνε περισσότερες θερμίδες ώστε να συντηρηθούν απ’ ότι το λίπος.

Τις ημέρες της άσκησης δε, οι μύες ενεργοποιούνται σε ολόκληρο το σώμα με αποτέλεσμα την αύξηση του ρυθμού του μεταβολισμού. Ιδανική άσκηση για επιτάχυνση του μεταβολισμού αποτελεί η αερόβια. Όσο πιο υψηλή ένταση υπάρχει στην άσκηση τόσο περισσότερο αυξάνεται και ο ρυθμός του μεταβολισμού.

Διατροφικές συνήθειες για την καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού

Ενυδάτωση: Το σώμα χρειάζεται νερό για να επεξεργαστεί τις θερμίδες. Επομένως, η αφυδάτωση επιβραδύνει τον μεταβολισμό. Φροντίστε να μείνετε ενυδατωμένοι πίνοντας αρκετό νερό και καταναλώνοντας αρκετά φρούτα και λαχανικά που περιέχουν νερό.

Συχνά γεύματα: Καταναλώνοντας πιο συχνά γεύματα είναι πιο εύκολη η απώλεια βάρους σε αντίθεση με τα λιγότερα γεύματα με μεγαλύτερο μέγεθος ανά αρκετές ώρες, τα οποία ενδέχεται να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό. Για να κρατήσετε τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση και να καίει περισσότερες θερμίδες φάτε ένα γεύμα ή κάποιο σνακ ανά 3-4 ώρες.

Τροφές: Τα πικάντικα φαγητά έχουν κάποιες ουσίες που ενισχύουν τον μεταβολισμό. Προσθέτοντας καυτερή πιπεριά στο φαγητό ή πιπέρι αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού. Περισσότερες θερμίδες καίγονται και με την κατανάλωση πρωτεΐνης. Για πιο ισορροπημένη διατροφή αντικαταστήστε τους υδατάνθρακες και το λίπος με τροφές που περιέχουν πρωτεΐνη. Καλές πηγές αποτελούν το άπαχο μοσχάρι, η γαλοπούλα, το κοτόπουλο, τα αυγά, τα φασόλια, οι ξηροί καρποί και τα γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά.

Ροφήματα: Αν είστε λάτρεις του καφέ προτιμήστε τον μαύρο καφέ. Η λίγη ποσότητα και η διατήρηση του μέτρου μπορεί να ενισχύσει τον μεταβολισμό και να νιώθετε λιγότερο κουρασμένοι με περισσότερη αντοχή και ενέργεια. Εναλλακτική λύση αποτελεί το πράσινο τσάι που μπορεί να συνδυάσει τα οφέλη της καφεΐνης και των κατεχινών, ουσίες που συμβάλλουν στην εγρήγορση του μεταβολισμού.

Πως επηρεάζουν οι αυστηρές δίαιτες στον μεταβολισμό

Οι δίαιτες που περιλαμβάνουν την κατανάλωση κάτω από 1200 θερμίδες για τις γυναίκες και κάτω από 1800 θερμίδες για τους άντρες μπορεί να βοηθάνε στην απώλεια βάρους, ωστόσο, χάνονται και οι μύες οι οποίοι είναι χρήσιμοι στην ενίσχυση του μεταβολισμού. Ως αποτέλεσμα έρχεται η επιβράδυνση του μεταβολισμού τελικά και το σώμα μετά την δίαιτα καίει λιγότερες θερμίδες, παίρνοντας γρηγορότερα βάρος.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here