5 tips για να μην πάρεις κιλά αυτές τις γιορτές

Αν ο στόχος σου αυτές τις γιορτές είναι να μην πάρεις κιλά τότε οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν. 5 tips για να μην πάρεις κιλά αυτές τις γιορτές – By doctor anytime

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

https://www.doctoranytime.gr/ – Βρες τον καλύτερο γιατρό για εσένα!

Οι διακοπές των Χριστουγέννων κοντοζυγώνουν και μαζί τους έρχεται μια περίοδος καθιστική, που τρώμε περισσότερο και καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε θερμίδες επομένως χρειάζεται και να προσέξουμε περισσότερο την διατροφή και τις επιλογές μας. Αν ο στόχος σου αυτές τις γιορτές είναι να μην πάρεις κιλά τότε οι παρακάτω συμβουλές θα σε βοηθήσουν. 5 tips για να μην πάρεις κιλά.

  • Μείνε δραστήριος

Μπορεί η παράδοση των Χριστουγέννων να σε κάνει να περνάς περισσότερο χρόνο στο σπίτι, καθισμένος στον καναπέ και βλέποντας τηλεόραση ή διοργανώνοντας οικογενειακά γεύματα όμως μπορείς να βάλεις κάπου εκεί στο πρόγραμμα και την άσκηση. Προτίμησε αντί να κάτσεις στον καναπέ με την οικογένεια να βγείτε μια βόλτα και να περπατήσετε μαζί.

  • Διατήρησε μέτρο στις χριστουγεννιάτικες λιχουδιές

Είναι δύσκολο να αντισταθείς στα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες που τόσο καιρό περίμενες. Ειδικά όταν βρίσκονται όλη την ώρα μπροστά σου. Μια καλή ιδέα είναι να μην βρίσκονται σε εμφανές σημείο γιατί αλλιώς θα μπαίνεις σε πειρασμό να τσιμπολογάς συχνά χωρίς να πεινάς στην πραγματικότητα. Αν όντως πεινάς όμως και αναζητάς κάποιο σνακ αντί για αυτά μπορείς να διαλέξεις ξηρούς καρπούς, κάποιο φρούτο ή λαχανικό.

Φυσικά θα υπάρχουν οικογενειακά τραπέζια και φιλικές μαζώξεις που δεν θα μπορείς να πεις όχι οπότε τουλάχιστον φρόντισε σε καθημερινή βάση να τα αποφεύγεις. Και επειδή οι μεγάλες ποσότητες είναι στο πρόγραμμα αυτή την περίοδο προσπάθησε να χρησιμοποιείς μικρότερα πιάτα και να βάζεις μια λογική ποσότητα φαγητού.

  • Έλεγξε το άγχος και τον ύπνο σου

Το υψηλό στρες αυξάνει τα επίπεδα κορτιζόλης, ορμόνης που απελευθερώνεται λόγω του στρες και συμβάλλει στην άνοδο του βάρους. Είναι σημαντικό λοιπόν να μειώνεται το άγχος διότι είναι συνδεδεμένο με την πρόσληψη τροφής. Η άσκηση, ο διαλογισμός και η γιόγκα είναι μερικοί από τους τρόπους διαχείρισής του.

Επιπλέον ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση του βάρους καθώς με την στέρησή του τείνει να αυξάνεται η κατανάλωση του φαγητού και συγκεκριμένα του πρόχειρου ενώ δεν υπάρχει η ίδια αντοχή για άσκηση.

  • Περιόρισε τα γεμάτα θερμίδες ποτά

Το αλκοόλ και τα αναψυκτικά είναι ποτά που περιέχουν πολλές θερμίδες και συνήθως καταναλώνουμε σε μεγάλο βαθμό τις γιορτές. Συγκεκριμένα το αλκοόλ αυξάνει την όρεξη οπότε αν θέλουμε να μην ξεφύγουμε είναι καλό να το μειώσουμε όσο τον δυνατόν γίνεται.

  • Πείραξε τις εορταστικές συνταγές

Τροποποιώντας τις συνταγές σύμφωνα με τις ανάγκες σου μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες τους χωρίς να στερηθείς παράλληλα. Για παράδειγμα μπορείς στα γλυκά αντί για κανονική ζάχαρη να βάλεις κάποια με χαμηλότερες θερμίδες όπως η στέβια. Αντικατάστησε το βούτυρο με κάποιο πουρέ από φρούτα, το πλήρες γάλα με γάλα χαμηλό σε λιπαρά, το τυρί κρέμα με γιαούρτι. Αντί να προσθέσεις σοκολάτα προτίμησε κάποιο φρούτο και όσον αφορά το ψήσιμο επίλεξε τον φούρνο αντί για το τηγάνι.

Πέρα από τις γενικές συμβουλές ώστε μην ξεφύγεις τις γιορτές όμως μην ξεχνάς ότι μπορείς πάντα να συμβουλευτείς κάποιον ειδικό, ο οποίος θα ασχοληθεί με την δική σου περίπτωση και τις ατομικές σου ανάγκες.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here