Σε αρκετό κόσμο δεν αρέσει το αβοκάντο αλλά με τον τρόπο που θα σου περιγράψω πιστεύω θα πείσει και τους πιο απαιτητικούς. Αυγά μάτια φωλίτσες με αβοκάντο! Θα ξετρελαθείτε! 

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!  

Στο βραδινό μου συνήθως επιλέγω να τρώω αυγό (όχι κάθε ημέρα αλλά αρκετά συχνά). Αυγό βραστό ή μάτι σε πολλές εκδοχές. Το αβοκάντο επίσης κατατάσσεται στην λίστα των αγαπημένων μου λαχανικών (αν έτσι μπορεί να χαρακτηριστεί). Το αβοκάντο εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ ακόμα και σκέτο, όμως αυτό δεν ισχύει για όλους. Συνήθως δεν αρέσει και για αυτό το λόγο θα το δούμε μέσα σε χειροποίητες αλοιφές ή σαλάτες. Ένας άλλος τρόπος για να χρησιμοποιήσουμε το αβοκάντο το οποίο πραγματικά έχει απίστευτα οφέλη για τον οργανισμό μας, είναι με αυγό…. μέσα σε αυτό!

Καλά διαβάσατε, μέσα σε αυτό, μέσα στο αβοκάντο. Ουσιαστικά βγάζουμε την σάρκα (όχι εντελώς θέλουμε να μείνει και λίγο από την σάρκα του) και σαν φωλίτσα που είναι προσθέτουμε το αυγό ωμό. Στην συνέχεια αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε και τριμμένο τυρί (πρόσθεσα και λίγη γλυκιά πάπρικα) και ψήνουμε στους 200 βαθμούς στην κουζίνα μας για περίπου 20 λεπτά. Η θερμοκρασία και ο χρόνος ψησίματος διαφέρει από κουζίνα σε κουζίνα. Σαφώς μπορούμε να προσθέσουμε και άλλα πράγματα όπως πιπεριά ψιλοκομμένη ή μπέικον.

TIP χρησιμοποιείστε την φόρμα των cupcakes ανάποδα για το ψήσιμο για να “σταθούν” όρθιες οι φωλίτσες.

10 λόγοι για να εντάξεις το αβοκάντο στη διατροφή σου:

1. Τα λιπαρά που περιέχει είναι μονοακόρεστα, με αποτέλεσμα να καταπολεμούν τη χοληστερόλη και να είναι ευεργετικά για την καρδιαγγειακή λειτουργία. Επιπλέον, τα μονοακόρεστα λιπαρά τα βρίσκουμε και στο ελαιόλαδο.

2. Περιέχει και πολυακόρεστα ω-6 λιπαρά, όπως το λινολεϊκό οξύ. Η καλή αναλογία ω-3 και ω-6 λιπαρών εξασφαλίζει ένα καλό λιπιδαιμικό προφίλ.

3. Περιέχει 20 βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

4. Αποτελεί καλή πηγή καλίου, χάρη στο οποίο ρυθμίζεται η πίεση.

5. Περιέχει λουτεΐνη, η οποία είναι πολύ σημαντική για την υγεία των ματιών.

6. Στο αβοκάντο βρίσκουμε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στην καταπολέμηση φλεγμονών.

7. Το φυλλικό οξύ που βρίσκουμε στο αβοκάντο βοηθά την απορρόφηση του σιδήρου και είναι σημαντικό για τη γονιμότητα και τη σύνθεση του DNA κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

8. Περιέχει βιταμίνες Α, Ε, Κ και C που έχουν αντιοξειδωτική και αντικαρκινική δράση.

9. Περιέχει αρκετές φυτικές ίνες, οι οποίες βοηθούν στον κορεσμό και σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που πρόσθεσαν αβοκάντο στο μεσημεριανό τους γεύμα δήλωσαν χορτάτα για τουλάχιστον 3 ώρες μετά.

10. Αποτελεί πηγή σιδήρου, χαλκού, μαγνησίου και μαγγανίου.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!  

You May Also Like

4 comments

Μου άνοιξες την όρεξη! Έχω 2 αβοκάντο που περιμένω να ωριμάσουν και θα το φτιάξω να το ευχαριστηθούμε! Γεια στα χέρια σου!

Maria Liodou

Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου! Θα σου αρέσει πολύ το αποτέλεσμα είμαι σίγουρη!

Λατρεύv τα αυγά και το αβοκάντο !
Με περιμένουν μερικά αβοκάντο στο καλαθάκι εδώ κι αρκετό καιρό.
Μου τρέχουν ήδη τα σάλια…Άσε που είναι τρελά υγειινό!
Σ’ευχαριστώ για την ιδέα! Θα συμπεριλάβω τη συνταγή σου στο Nesletter αυτή της εβδομάδας! Θα χαρώ να σε δώ από τα μέρη μου!
Τ

Maria Liodou

ω σε ευχαριστώ πολύ!

Leave a Reply

Your email address will not be published.