Κυτταρίτιδα: Τα tips που θα σε κάνουν να πεις αντίο στον αιώνιο εχθρό

Κάτι που ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει είναι ότι η δημιουργία της κυτταρίτιδας είναι ανεξάρτητη από την παχυσαρκία. Κυτταρίτιδα: Τα tips που θα σε κάνουν να πεις αντίο στον αιώνιο εχθρό

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις! 

Η επιθυμία για απώλεια βάρους συνοδεύεται και από την ανάγκη να βελτιωθούν έως και να εξαφανιστούν οποιαδήποτε σημεία στο σώμα θυμίζουν κυτταρίτιδα και χαλάρωση.

Με τον όρο κυτταρίτιδα, αναφερόμαστε στην εναπόθεση νερού και λίπους ανάμεσα στο δέρμα και στην ακριβώς από κάτω στοιβάδα, η οποία συνοδεύεται από μειωμένης ελαστικότητας συνδετικό ιστό και εμφάνιση της χαρακτηριστικής μορφής “ρυτίδων” πάνω στο δέρμα (όψη φλοιού πορτοκαλιού).

Αντίθετα με το σωματικό βάρος, η εμφάνιση της κυτταρίτιδας εξαρτάται από το φύλο μιας και μόνος ένας στους εκατό άντρες εμφανίζει κυτταρίτιδα σε αντιδιαστολή με τις γυναίκες όπου μία στις δυο μπορεί να εμφανίσει κυτταρίτιδα.

Επίσης, η κυτταρίτιδα εμφανίζεται σχεδόν σε όλο το σώμα με πιο συνηθισμένα σημεία:

  • μηροί
  • γλουτοί
  • εσωτερικό των μπράτσων
  • στομάχι
  • κοιλιά
  • γάμπες

Οι σημαντικότεροι λόγοι που την προκαλούν είναι η άστατη διατροφή, οι λιπαρές τροφές, η καθιστική ζωή, το έντονο στρες, η κακή κυκλοφορία του αίματος, η μειωμένη δραστηριότητα του λεμφικού συστήματος, και οι ορμονικές διαταραχές.

Λαμβάνοντας υπόψιν ότι η κυτταρίτιδα είναι ή συσσώρευση λιποκυττάρων τα οποία έχουν χάσει ένα σημαντικό ποσοστό του νερού τους, η διατροφική της αντιμετώπιση άπτεται στηναποφυγή των τροφών εκείνων που προάγουν την αποθήκευση λίπους και της κατακράτησης νερού.

Συγκεκριμένα συστήνεται:

  • Μειωμένη κατανάλωση μαγειρικού αλατιού και τροφίμων πλούσιων σε αλάτι όπως οι κονσέρβες, τα παστά, τα πατατάκια, τα έτοιμα φάγητα τύπου fast-food μιας και το αλάτι προάγει την κατακράτηση υγρών.
  • Περιορισμένη κατανάλωση αλκοολούχων ποτών μιας και η περίσσεια του αλκοόλ στον οργανισμό εντείνει τη λιπογένεση.
  • Προσεκτική έως μειωμένη κατανάλωση τροφών πλούσιων σε κορεσμένο λίπος, όπως είναι το κόκκινο κρέας, τα γλυκά, τα τηγανιτά, τα ζωικά βούτυρα, τα ολόπαχα γαλακτοκομικά προϊόντα.
  • Μειωμένη πρόσληψη τροφίμων πλούσιων σε ζάχαρη: καραμέλες, πάστες, κέικ, κρουασάν κτλ. Δυστυχώς τα σάκχαρα βρίσκονται κρυμμένα σε πολλές τροφές ψωμί, κονσερβοποιημένα τρόφιμα, σάλτσες, κρασιά, γιαούρτια, ακόμα και σε τροφές που θεωρητικά δεν περιέχουν ζάχαρη
  • Άφθονη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν την αποθήκευση λίπους.
  • Η αυξημένη κατανάλωση υγρών (νερό, ημίπαχο γάλα, πράσινο τσάι, χυμοί, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές) συστήνεται επιπλέον στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας μιας και διευκολύνει στο μεταβολισμό των τροφών, έτσι ώστε να αποφεύγεται η περίσσεια της αποθήκευσης λίπους, εντείνεται η αποβολή άχρηστων ουσιών (τοξινών).
  • Αυξημένη πρόσληψη τροφίμων πλούσιων σε θρεπτικές ουσίες που αναχαιτίζουν την εμφάνιση κυτταρίτιδας όπως: EPA (εικοσοπεντανοϊκό οξύ), DHA (δοσοεξανοϊκό οξύ), GLA (γ-λινολενικό οξύ), βιταμίνη Ε, φυλλικό Οξύ, βιταμίνη Β6, φλαβονοειδή: σολομός, ξηροί καρποί, σπόροι, ελαιόλαδο, θαλασσινά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, πράσινο τσάι, κακάο, δημητριακά ολικής αλέσεως, ημίπαχα γαλακτοκομικά.
  • Η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και στην καταπολέμηση του προβλήματος της κυτταρίτιδας μιας και βελτιώνει τη λεμφική και φλεβική παροχέτευσης των ιστών καθώς επίσης συμβάλλει στην καύση και απομάκρυνση του τοπικού λίπους όπως και στη διατήρηση του φυσιολογικού βάρους.

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here