Τι να προσέξεις στην εγκυμοσύνη σου το καλοκαίρι;

Συμπληρωματικά με την καθοδήγηση από τον γιατρό, τι μπορείς να κάνεις για να περάσεις με λιγότερες ενοχλήσεις το καλοκαίρι σου ως έγκυος; Τι να προσέξεις στην εγκυμοσύνη σου το καλοκαίρι; – By doctor anytime

Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!

https://www.doctoranytime.gr/ – Βρες τον καλύτερο γιατρό για εσένα!

Οι γυναίκες που είναι εγκυμονούσες είναι πιο ευαίσθητες στην ζέστη το καλοκαίρι καθώς υπάρχει ήδη αυξημένη θερμοκρασία στο σώμα τους, κάνοντας κάποιες ενοχλήσεις που υπάρχουν εντονότερες γι’ αυτό άλλωστε είναι απαραίτητη και η καθοδήγηση από τον γιατρό που τις παρακολουθεί. Τι μπορείς να κάνεις όμως συμπληρωματικά για να περάσεις όσο το δυνατόν πιο ευχάριστα και με λιγότερες ενοχλήσεις το καλοκαίρι σου ως έγκυος; Τι να προσέξεις στην εγκυμοσύνη σου το καλοκαίρι

Άνετα ρούχα

Προτίμησε φαρδιά, άνετα ρούχα που ενδείκνυνται για την εγκυμοσύνη. Χαλαρά ελαφριά φορέματα που δεν σε στενεύουν, βαμβακερά όσο γίνεται για να μην σου προκαλούν εφίδρωση και ανοιχτόχρωμα. Όσο για τα πόδια και τους αστραγάλους που συχνά είναι πρησμένα πέρα από την συχνή ξεκούραση και το στήριγμα τους επίλεξε αναπαυτικά σανδάλια που θα στηρίζουν τα πόδια σου.

Πολλά Υγρά

Οι υψηλές θερμοκρασίες αυξάνουν την συχνότητα της εφίδρωσης άρα και την ανάγκη να ανακτήσεις τα υγρά που χάνεις. Επιπλέον το πρήξιμο που προκαλείται από την κατακράτηση υγρών είναι άλλος ένας σημαντικός λόγος για να καταναλώνεις περισσότερο νερό και υγρά χωρίς αλκοόλ ή ζάχαρη. Το νερό θα σε κρατήσει ενυδατωμένη και προλαμβάνει τυχόν λοιμώξεις στο ουροποιητικό σύστημα που αποτελούν συχνό φαινόμενο.

Αντιηλιακό

Τους καλοκαιρινούς μήνες και τις ημέρες με υψηλές θερμοκρασίες φρόντισε να μην φεύγεις εκτός σπιτιού χωρίς να βάλεις αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας. Η έκθεση στον ήλιο είναι επιβλαβής έτσι κι αλλιώς πόσο μάλλον την περίοδο της εγκυμοσύνης που το δέρμα γίνεται πιο ευάλωτο και επιρρεπές λόγω των έντονων ορμονικών αλλαγών σε αλλοιώσεις όπως πανάδες και εγκαύματα. Πέρα από την χρήση αντηλιακού μην παραλείψεις να φορέσεις γυαλιά και καπέλο για την μέγιστη προστασία.

Ιδανικά απόφυγε να εκτίθεσαι στον ήλιο τις πιο επικίνδυνες ώρες και παράμεινε στην σκιά, ανανεώνοντας συχνά την αντηλιακή προστασία.

Υγιεινή

Η εγκυμοσύνη ευνοεί την ανάπτυξη των μυκήτων οπότε ένα παραπάνω τους καλοκαιρινούς μήνες με το θαλασσινό νερό και την υγρασία μπορεί το φαινόμενο να επιδεινωθεί. Γι’ αυτό συστήνεται για την πρόληψη να υπάρχει συχνή αλλαγή στο μαγιό μετά την έξοδο από το νερό, καθαρή πετσέτα που την χρησιμοποιείς μόνο εσύ και καλό σκούπισμα προκειμένου να μην μείνει η υγρασία. Για λόγους υγιεινής καλό είναι να αποφεύγονται και οι πισίνες.

Άσκηση

Η φυσική άσκηση καταπολεμά το πρήξιμο που προκαλείται στην διάρκεια της κύησης στα πόδια και στους αστραγάλους. Το κολύμπι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους άσκησης για μια έγκυο καθώς έχει την ιδιότητα να απελευθερώνει από την συσσωρευμένη σε κάποια σημεία πίεση και παράλληλα να την κρατάει δροσερή. Άλλες θαλάσσιες ενασχολήσεις όπως οι καταδύσεις ή οι βουτιές απαγορεύονται καθώς ενέχουν κινδύνους.

Μετακινήσεις

Οι μετακινήσεις που δεν είναι απαραίτητες κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών με τις υψηλές θερμοκρασίες καλό είναι να μειώνονται γενικότερα, κυρίως οι μακρινές οι οποίες μπορούν να προκαλέσουν κούραση. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι μια έγκυος γυναίκα δεν μπορεί να κάνει διακοπές ή να πάει ένα ταξίδι. Με την αντίστοιχη καθοδήγηση από τον γιατρό σου και την ανάλογη προσοχή σε συνδυασμό με αυτές τις απλές συμβουλές θα μπορέσεις να ευχαριστηθείς με ασφάλεια και λιγότερους κινδύνους την περίοδο των διακοπών!

Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here